...wow! Le vagyok nyűgözve. Rátaláltam egy amerikai zsidó reggae-rapper zenészre. Ömm, szégyen.. de még nem találkoztam ilyennel.:) Viszont nagggyon nagy a csávó, és tök szimpatikus! Szereteeeeem! A neve Matthew Paul Miller, művészneve pedig: Matisyahu. Jegyezzétek meg egy életre!! Egyszerűen fantasztikus a srác. A Billboard (hetente megjelenő amerikai zenei magazin) 2006-ban a „legjobb reggae művész”-nek nevezte, ami azért nem semmi.. Fura, hogy még nem hallottam róla, de rohadtul tetszik, amit csinál. Egy kis ízelítő abból, amit a PS22 nevezetű gyermekkórussal adott elő:

A bejegyzés trackback címe:

https://simplesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr922458937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nilmar 2010.11.20. 23:14:41

A világ legjobb zenésze. Szeptemberben Budapesten járt. Sajnálhatod, hogy akkor még nem ismerted. :(

Simple Soul 2010.11.21. 14:47:49

Váá, ilyenkor annyira utálom, hogy a világvégén lakom.:( Na nem baj.. majd februárban jelentkezek vmi pesti egyetemre, és ha felvesznek, olyan koncertekre fogok járni..gyóóó...lesz életem, az biztos! :) Legközelebb errefelé jár, tuti megnézem, kerüljön akármennyibe!
süti beállítások módosítása