Watafak??

2011.01.13. 00:33

Egyszerűen nem értem a pasikat... Felháborító, hogy mindig a nőkre mondják azt, hogy bonyolultak, közben meg egyértelmű, hogy a pasik azok.

Nem tudom, hogy eddig meséltem-e STB-ről, de most muszáj írnom róla. Vele úgy nyár végefelé, ősszel kezdtem összehaverkodni, nagyon jófej srác, intelligens, vicces és jó társaság. Néha felsétáltunk a hegyre egy üveg borral, és csak dumálgattunk, cigizgettünk, miközben Ramones-t hallgattunk. Hangulatos volt.:) Ja, és egyszer, amikor jöttünk le a hegyről bevágott egy ilyet, hogy: "Én azt hittem, hogy járni szeretnék veled, de rájöttem, hogy mégsem. Túl jófej vagy." Azért ez vicces.:D Főleg, hogy előtte nem is beszéltünk semmi ilyesmiről, csak úgy egyik pillanatról a másikra felhozta ezt a témát.:D Hát mondom: érdekes felfogásod van.:D És ennyiben maradtunk.

Mikor összejöttem Csokival,  ő onnantól kezdve elkezdett flegmázni, msn-en már be se lépett, és ha találkoztunk, akkor is csak köszönt, semmi több. Egy idő után rákérdeztem, hogy mire fel viselkedik így, mert nagyon feltűnően néz láthatatlan embernek, ami engem roppantul idegesít, mire ő lepattintott azzal a szöveggel, hogy "nem tudom". Pff... oké. Innentől kezdve már nem firtattam a dolgot. És most, amikor szakítottam Cs-vel, megkérdezte, hogy még mindig érdekel-e, miért volt bunkó velem.. Természetesen azt válaszoltam, hogy igen. Mire ő: "reménykedtem abban, hogy mi össze fogunk jönni." 

WTF?!?!?!

Most akkor mi van? Még ő mondta, hogy nem akar tőlem semmit. Akkor ez most hogy is működik? És miért ő sértődik meg? Vááá... hihetetlen milyen idegesítőek tudtok lenni, tiiii, pasik......

 

„Férfi és nő, hogyan is érthetnék meg egymást amikor mind a kettő mást akar; a férfi a nőt, a nő a férfit.” /Drága Okos Karinthynk/

A bejegyzés trackback címe:

https://simplesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr492580185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása