Olyan hülyeségeket izgalmas dolgokról álmodok mostanában, hogy egyet már muszáj leírnom. Éjszaka pl. azt álmodtam, hogy ufók másztak a bőröm alá. Nem egy, hanem kettő! És mind a 2 másfajta volt. Az egyik körülbelül 6-8 cm lehetett, barna, és olyan volt, mint egy cérna. Nem egyenesen, hanem görbén, össze-vissza állt a kezemben. Az egész kis cérnaufót át lehetetett látni a bőrömön keresztül. Olyan gyorsan változtatta a helyét, hogy alig lehetett észrevenni. Egyik pillanatban a csuklómnál volt, másikban pedig az alkarom felső részénél. A "cérna" egyik vége pedig kilógott a kezemből, ketté volt nyílva, és mozgott. Csipesszel próbáltam kiszedni, de nem sikerült... A másik ufó körülbelül úgy nézett ki, mint egy bordóslilás papírlap, csak 4-5 centi lehetett, és szintén kiállt a karomból. Azt is megpróbáltam eltávolítani, kitépni magamból, de ahogy húztam, annál nagyobb lett.. Végül nem sikerült kioperálnom magamból, és felébredtem.

Hmm... pedig nem is nézek mostanában sci-fiket...

Egy kis aláfestő zene:

Lehet, hogy nem is álom volt???

A bejegyzés trackback címe:

https://simplesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr752596430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása