Kínos és szomorú..

2011.02.16. 18:37

Egy nagyon jó barátom apja rám nyomult múltkor... hát nem is tudom, mikor kerültem legutóbb ennyire kellemetlen helyzetbe... Haverokkal le szoktunk járni hétvégenként egy rock klubba, ahol néha azért idősebb férfiak is megjelennek. Az egyik pasit (40-50 körüli) már látásból ismertem, mert mindig odajött hozzám, és elejtett 1-2 bókot, de nem igazán foglalkoztam vele. Első benyomás: "idegesítő, perverz, pedofil állat". Szarni rá az ilyenekre. Viszont múltkor volt "szerencsém" kb. 5 percet beszélgetni vele, amitől egy világ omlott össze bennem. Első alkalommal megkérdezte, hogy a jövőben lenne-e arra lehetőség, hogy összejöjjek vele (mondjuk egy menetre).. ja, és mindehhez hozzátette, hogy neki van egy gyönyörű szép felesége, aki 2 fejjel magasabb nála (kb. 160 cm a pasi), 90-es a mellbősége /a nőnek:)/. Nahh, ezt a fantasztikus feleséget csalja egy tanárnővel (aki szintén nagyon jó nő, óriási műkörmökkel), mert hát úgy érezte, hogy el kell dicsekednie a szeretőjével is, úgyhogy ódákat zengett róla is. De mivel abban a lepukkant kocsmában én voltam számára a legszebb csaj, így késztetést érzett arra, hogy leszólítson, és megkérdezze, van-e nálam esélye a jövőben. Természetesen azt mondtam, hogy kizárt, mire ő végignézett a haverjaimon, és kijelentette, hogy: "Ezek még kisfiúk, ők nem tudják, mi kell a nőnek. Velem eljutnál a csúcsig! Olyan orgazmusod lenne...." Na mondom: "itt hagyjuk abba..." És visszaültem a barátaimhoz. Mire a pasi meghívott engem, és a haveromat egy sörre - bocsánatkérésként. Következő héten szintén találkoztam ezzel az emberrel, és megkérdezte, hogy emlékszek-e rá. "Persze..". Ééééés ekkor elkezdett mesélni a fiáról. Hogy van egy 190cm magas fia, nagyon rendes gyerek, neki szokott tanácsokat adni csajozás terén. Mondta, hogy kábé velem egyidős lehet a fia, mire megkérdeztem, hogy mi a neve. Először kicsit ledöbbentem, dehát reménykedtem benne, hogy ebben a kisvárosban nem ő az egyetlen XY. Ezután megmondta, hogyan szokták őt becézni, és még nagyobb döbbenet, hideg veríték. Ez Ő lesz.  Na jó, utolsó próbálkozás... hátha nem ő: Mivel a srác kint van Skóciában (akire gondoltam), rákérdeztem, hogy "ő most nem külföldön van éppen??" Mire ő: "de". BASSZUS! /falkaparás, néma sikoly, idegbaj, kényszerzubbony!!/ Ez az emberállat az apja??? Úristen... A helyzet iróniája, hogy a srác is akart tőlem valamit vagy akar, de nem erőltetjük a dolgot, mert hát ő külföldön van, én meg egyébként is barátként tekintek rá. De uhhh.. ez akkora durva volt. Persze nem fogom szóvá tenni, nem mondom neki, hogy mekkora gáz az apja. Csak elgondolkoztam azon, hogy ez az ember nevelte fel. Ő általa lett olyan, amilyen? Ehh.. pedig én nagyon bírom a srácot. De hogy lehet ilyen hülye apja? És ő tud arról, hogy csalja az anyját? Millió megválaszolatlan kérdés. Nem akarok róla beszélni vele. Nem is tudnék mit.:( Csak szar ez az egész... úgy, ahogy van....

És mi fog változni? Semmi.. a srác a barátom marad továbbra is, de nem mondok neki semmit. Egyszerűen nincs értelme.

Az apja meg.......... hát rohadjon meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://simplesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr782666008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása