Bál

2011.03.02. 16:34

A bál olyan volt, mintha egy filmbe csöppentem volna, és én lettem volna a főszereplő.:) Nem is tudom, mikor éreztem magam ilyen jól utoljára. Minden egyes momentuma az éjszakának csodálatos volt. Váá, nem szeretek csöpögni, de tényleg jól éreztem magam. Szépen ki voltam rittyentve, fekete térdig érő hagymás ruha, smink, ékszerek, és mindez egy rohadt nagy puccos helyen... folyamatosan kaptam a bókokat STB-től, ő pedig olyan aranyos volt... annyira szépen meg lehetne fogalmazni legalább 100féleképpen, mégis szerencsétlen módon, sablonosan, álmodozó kislányként azt kell írnom, hogy tényleg királynőnek éreztem magam.:) Egész este poénkodtunk, nevettünk, táncoltunk, pezsgőztünk, lifteztünk, mint a gyerekek, sznoboskodtunk, poharat loptunk..:D Nagyon nagy volt! Akartuk kérni a Born to be wild-ot a zenekartól, de valószínűleg nem voltak rá vevők, ugyanis szartak rá magasról, hogy mi mit akarunk. Mi azért megpróbáltuk, egyszer élünk.:D Pedig akkorát tomboltunk volna rá! Na mind1. Azért egy kinti séta alkalmával kikiabáltuk, hogy boooooorn tu bíííí wááááááááááájd!:D Szerintem vicces volt.:) Amikor kimentünk picit sétálni, volt tőlünk nem messze egy kisebb vízesés.. és megcsókolt.:)  Az est fénypontja mégis az volt, amikor már a zenekar elment egy kicsit pihenni, a vendégek többsége pedig már lelépett, és a zenekar egyik idősebbik tagja leült a színpad mellé egy szál gitárral a kezében, és elkezdett lassú számokat nyomatni.. az egyik például Eric Clapton - Tears in heaven című száma volt. Annyira szépen játszotta és énekelte, hogy az valami hihetetlen... és egyedül mi kezdtünk el táncolni rá, mindenki mással foglalkozott. Annyira kiábrándító, hogy ennyire nem figyelnek fel az emberek a JÓ zenére. Viszont mégis olyan romantikus volt, hogy csak mi táncoltunk, és csak nekünk játszott a pasi.:) Azóta hivatalosan is ez a mi számunk.:) Mondjuk szomorú, amiről szól, meg amiért megírták ezt a számot... de mégis gyönyörű, és ez már a miénk.:) Nagyon jól éreztem magam. Örök emlék marad az a nap.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://simplesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr632704587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása