Rájöttem, hogy engem kiakasztanak a pasik. Komolyan mondom, hogy mostantól nem jövök össze senkivel addig, amíg nem érzem úgy,  hogy ő számomra a tökéletes férfi. "Nem az az igazi, akivel le tudnád élni az életed, hanem az, aki nélkül nem." Elegem van már a szerencsétlen, önmarcangoló, féltékenykedő, idióta pasikból...

Tesóval és a barátnőjével elmentük "bulizni" hétvégén, ahol megünnepeltük a csajszi államvizsgáját. A szórakozóhelyen - nevezzük B-nek - szóval a B-ben ott volt egy régi haverunk is, de olyan haver, akivel legutóbb kábé 5 éve beszéltem utoljára. Szóval vele úgy tök jól elvoltunk, csak szar volt a zene (magyardiszkóámokfutókfíling). Na meg az emberek... hát kész. Végignézek mindenkin, mondom magamban: "basszus, itt csak csajok vannak, "jó" kis hely..". Majd jobban megszemléltem a többieket, és kiderült, hogy "jááá, ez pasi". Nézem a mellette levőt: "jááááá, ez is pasi". Nézem sorra a mindegyiket: "aztarohadt! ezek mind pasik!" Nem, nem ittam sokat, sőt. Olyan hermafroditák voltak ott, hogy az valami hihetetlen.:) Szőkített, tecktonikos gyökerek... Ha valamelyik odajött volna hozzám megkérdezni, hogy mi újság van, kiröhögöm.:D

Amúgy áhh.. nagyon gáz zenék mentek, mert rajtunk kívül mindenki tudta annak a  sok shitnek a szövegét.. de nem is ezen van a hangsúly. Szóval egy kis táncikálás után lerángattam őket a T-be mert kellett egy kis koncert ahhoz, hogy visszajöjjön az életkedvem.:) Szóval jött a srác is, majd elfoglaltuk helyünket. Észrevettem pár havert, ezért felálltam, odamentem köszönni nekik, 5 percet még beszélgettünk, blabla. Mire visszaértem tesómékhoz, a srác már eltűnt. Kérdeztem mindenkit, hogy hová lett, de senki nem tudott semmiről. Nem, nem vmi paranormális jelenségről van szó... ugyanis összefutottam vele a napokban, és elmesélte, hogy miattam húzott el onnan a francba, mert hogy én hogy lehettem ekkora szemét. Ehh.. tágra nyílt szemek... "most mi van?" Mire az volt a válasza, hogy: "én MIATTAD mentem le a t-be, mert te voltál az egyedüli normális csaj, akivel el lehetett beszélgetni, erre te elmentél pasizni.." MIII??? Még, ha járnánk, vagy valami.. de nem! Dumáltunk meg ilyenek, mondtam neki, hogy jöjjön velünk, ne legyen egyedül, és ennyi.. és elkezd nekem pattogni, hogy "csávózgatok"???

1. honnan tudtam volna, hogy CSAK miattam jött le? (tudniillik tesónak volt osztálytársa)

2. ha meglátom a haverjaimat - függetlenül attól, hogy fiúk vagy lányok -, vagyok olyan illedelmes, hogy odamegyek hozzájuk köszönni /úristen!ezt még magyarázni kell?!/

3. mire fel sértődik meg? vagy féltékenykedik? nem vagyok a barátnője! és még, ha az is lennék, azt csinálok, amit akarok..

Úgyhogy, ha eddig lett volna esélye arra, hogy legyen köztünk valami, akkor azt most igencsak eljátszotta. Ha már most így viselkedik, milyen lenne akkor, ha járnánk?:D Úhh, inkább bele se gondolok....

Holnap viszont barátnőzés 3 napig! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

A bejegyzés trackback címe:

https://simplesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr262618187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása