Ilyenek valák...

2011.01.09. 20:57

Azt hiszem, hogy meg fogom változtatni a nevemet, mégpedig egy gyönyörűséges japán névre. Ana Nuku. Rém egyszerű, miért: magába foglal szinte mindent, ami jelen pillanatban jellemzi az életemet. Nuku állás, nuku pénz, nuku pasi. Ez itt a nagy rózsaillatú helyzet. A pasimmal voltak "apróbb" veszekedéseim az életfilozófiájával kapcsolatban - a "Nem akarok élni" típusú megnyilvánulásai és annak szinonimái miatt. De lényegében nem ez volt a legmeghatározóbb ok arra, hogy vége legyen, hanem az, hogy nem volt meg a kölcsönös bizalom, az összhang, a harmónia, úgyhogy jobbnak láttuk a szakítást. Egyikünk sem omlott össze, tudtuk, hogy nem illünk egymáshoz, teljesen eltérő céljaink, terveink vannak, és punktum. De legalább megpróbáltuk. És békében váltunk el egymástól. Újabb megkönnyebbülés a meló után. Rájöttem, hogy még most, az év elején kell abbahagyni a rossz dolgokat. Minek húzni mindent? Amíg nem éleződnek ki teljesen az ellentétek, addig kell abbahagyni. Már csírájában kell elfojtani a sok szarságot. Nincs kedvem szenvedni, veszekedni, sírni, stb. Persze a vitatkozás jó, meg egészséges, meg arra szükség is van, de a veszekedés azért egy fokkal komolyabb, amit valahogy nem igényel a szervezetem. Sokkal jobb mindent új lappal kezdeni. Egyébként ma gondolkodtam el azon, hogy eddig csak olyan barátom volt, akivel ha egy nagyobb társaságban voltam, úgy éreztem, hogy "bár ne lenne itt, mert a jelenlétével elveszi tőlem a lehetőséget, hogy rátaláljak az IGAZIRA". Nem volt olyan erős ez az érzés, de mindig bennem volt. Lehet, hogy ez most durván hangzik, de én is csak most eszméltem rá. Sosem volt az, hogy jajdejó, ő az én pasim, és legszívesebben kiraknám minden egyes bolt kirakatába, hadd lássa az egész világ a homlokára tetovált Ana Nuku nevet, hogy tudják, ő hozzám tartozik. Mert szeretem. És szeretném, hogy mindenki tudja, mennyire.. DE eddig még nem volt ilyen, és sajnos most sincs.

 

Mit szoktak ilyenkor csinálni a lányok? Jégkrémbe fojtják bánatukat? Asszem igen.. Jaa, azt! Most már biztos vagyok benne...

Anyúúúú... egy kis vaníliás jégkréééééém van a hűűűűtőbeeeeen???
 

A bejegyzés trackback címe:

https://simplesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr142572621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása